Jouw mening telt

We vinden het erg belangrijk om de inwoners van Wielsbeke, Ooigem en Sint-Baafs-Vijve bij het beleid te betrekken. Net als 6 jaar geleden kreeg je ook nu weer inspraak bij de opmaak van ons verkiezingsprogramma.

We organiseerden in het najaar van 2017 al onze traditionele BURGERPEILING. 412 Wielsbekenaren vulden de enquête in, dat is 65% meer dan 6 jaar geleden. Een mooi resultaat!

De resultaten van de burgerpeiling werden in primeur voorgesteld aan de deelnemers van onze BURGERFORUMS, die in de drie deelgemeenten georganiseerd werden. Na een informatief gedeelte was er voor de deelnemers de mogelijkheid om na te denken over de toekomst van hun (deel)gemeente. Uiteindelijk waren er 90 Wielsbekenaren aanwezig op de drie avonden samen.

De 4 TOPPRIORITEITEN van de inwoners hebben we in één handig magazine gebundeld: WIJ-blad juni 2018.

Deze input krijgt een belangrijke plaats in ons programma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.