OOIGEM - Het dagverzorgingstehuis NOAH, een samenwerking van het OCMW Wielsbeke en Familiehulp bestaat vijf jaar. Hoog tijd om dit te vieren. Burgemeester Jan Stevens (CD&V) en OCMW-voorzitter Filiep De Vos (CD&V) zijn nog altijd heel tevreden met deze kwalitatieve en kleinschalige zorgmogelijkheid in eigen gemeente.

Het dagverzorgingshuis vind je in de Oostrozebeeksestraat 123 in Ooigem. Ouderen met een zorgbehoefte kunnen er een gezellige dag doorbrengen in een warme, huiselijke omgeving. Samen koken, eten, knutselen, lezen, op uitstap gaan, … kortom: plezier maken in leuk gezelschap.

Senioren kunnen ook in het dagverzorgingshuis terecht voor persoonsverzorging, zoals een douche, nagelverzorging, handmassage, haartooi,...

Het dagverzorgingshuis is er voor alle oudere personen die vaak alleen zijn en graag in het gezelschap van andere mensen vertoeven. Het kan ook een hulp zijn voor de mantelzorgers die even nood hebben aan een rustmoment bij de zorg voor hun partner of familielid.
Filiep De Vos, OCMW-voorzitter (CD&V)

Het dagverzorginshuis is elke weekdag geopend tussen 8.45u en 16.15u. Graag een volledige dag of liever alleen in de voormiddag? Alles is mogelijk! Er kunnen dagelijks tot 10 mensen ontvangen worden.

De kostprijs wordt laag gehouden, slechts 3,50 euro per uur. Wie langer dan 6 uur blijft, kan ’s middags mee aanschuiven voor een warme maaltijd.

Meer info via Klaas Syoen van Familiehulp (051 24 88 03 of klaas.syoen@familiehulp.be).