OOIGEM - Op vrijdagavond 27 januari 2012 vond naar jaarlijkse traditie de drukbijgewoonde nieuwjaarsreceptie van CD&V Wielsbeke plaats. Voorzitter Daisy Haydon mocht Vlaams minister Hilde Crevits uit Torhout verwelkomen als eregast.

Elke lid van CD&V Wielsbeke kreeg een uitnodiging in de bus, net als de leden van de Wielsbeekse adviesraden en de bestuursleden van de Wielsbeekse verenigingen. Plaats van het gebeuren was OC Leieland in Ooigem. Uiteindelijk daagden ruim 150 genodigden op, een twintigtal meer dan vorig jaar. De mensen werden verwelkomd door burgemeester Jan Stevens en zijn schepenen. (West-)Vlaams minister Hilde Crevits maakte ook haar opwachting en zij werd door de aanwezigen bijzonder hartelijk onthaald. Het was bovendien reeds de 6de maal dat 'onze' minister aanwezig was in Wielsbeke.

Na een hapje en een drankje namen achtereenvolgens voorzitter Daisy Haydon en minister Hilde Crevits het woord. In beide speeches was naast de gebruikelijke nieuwjaarswensen ook plaats voor een vooruitblik naar 14 oktober 2012, de gemeenteraadsverkiezingen. "CD&V, dat de afgelopen 6 jaar voor het eerst het beleid mocht uitstippelen in Wielsbeke, mag terecht trots zijn op het parcours dat het heeft afgelegd", aldus minister Crevits. "Ook bij de komende gemeenteraadsverkiezingen willen we weer het vertrouwen van de kiezer verdienen met een sterk en geloofwaardig programma én met een team competente kandidaten", aldus Daisy Haydon.

Voorzitter Daisy Haydon was oprecht verheugd na afloop. Zij bedankte niet alleen de vele aanwezigen maar ook de CD&V-equipe die het ganse evenement in goede banen heeft geleid. Een goeie start van het nieuwe jaar!

Foto's vind je onder 'lees meer'.